Zup forex tsd


NewDigital RSS RSS - Wpisy Top Teen Vogue: Selena Gomez039s 039Revival039 Album Gets Its Own Paint Shade: Zobacz jasnopurpurowy odcień, który Portola dlvr. itNYVCqF 1 godzinę temu Najlepszy Cosmopolitan: 14 Signs a Relationship Wont Last Very Long dlvr. itNYTPCr 1 godzinę temu Allure: Nowe gumowe maski Dr. Jart Lover wyglądają jak niemowlęta: nadchodząca gumowa maska ​​Dr. Jart Lover dlvr. itNYSMhR 2 godziny temu Góra: zielony beret siedzi na portretach przez swojego byłego dowódcę w wadze dlvr. itNYRkwD t. coTpMecXubJy 3 godz. temu Początek: Zielony Beret siedzi dla portretu przez swojego byłego wodza naczelnego dlvr. itNYRLSY 3 godziny temu Obserwuj TopforNewsGoogle Hot Trends Marines United Zdjęcia, Snap, Simon Konecki. Marines United Zdjęcia Snap stock Simon Konecki Stephen Curry Robert Osborne Świat Baseball Classic Travis Scott Dalai Lama Dustin Johnson Park Narodowy Komodo Emma Watson iHeartRadio Music Awards Joan Crawford Noah Cyrus WWE Fastlane Miguel Ferrer Wielki Ten turniej Jeff Sessions Atlanta United Roger Stone Korea Północna Time After Time Pewnego razu Nicki M hellip Top Posts amp PagesHarmonic Trading Przetestowałem wiele strategii i wiele innych rzeczy, ale nie znalazłem ich dokładniej niż podstawowa analiza rynku. mam na myśli wzorce cenowe. 2. wzory odwrócenia kandelabru jest tutaj. 3. Wzory cenowe: - Wzory cenowe (Gartley, Butterfly, Bat.) Są tutaj. - Wzory cen autorstwa Suri Duddella. dobry publiczny wątek. 4. 5 wskaźników tutaj zamieszczono 5. 1-2-3 Wskaźnik wzoru jest tutaj 1-2-3 Wzór MTF Alert v3.1 jest na tym stanowisku 6. wszystko o świecach. świece wewnętrzne i świece niestandardowe: wskaźniki 7. wzorce kolorów (wskaźnik pomagający zidentyfikować wzorce): tutaj 8. Wskaźnik WolfWavenena znajduje się tutaj 9. Wskaźniki fali Elliota są tutaj 10. Wskaźniki ZUP: - ZUP 62 Dziękujemy nen i Poruchik (porucznik) . - wszystkie wskaźniki ZUP w jednym poście 76 (forum onix) łącznie z ZUP RSI. linkowany post i oryginalna strona forum onix inne ZUP na RSI do pobrania z tego posta - ZUP 82 jest na tym poście - ZUP 86 jest na tym poście i ten post ze wskaźnikiem i dokumentacją aboyt jak używać (i z wyjaśnieniem parametrów) - ZUPv92 jest na swoim wpisie i ta sama wersja z alertem w języku angielskim jest na tym poście - ZUPv95 jest w tym poście. Jest to najnowsza wersja wskaźnika ZUP ulepszona dla Pitchforks Andrews - ZUP 110 i Mod 110 s 5 by Diver jest na tym wpisie. więcej modów Diver jest tutaj - ZUPv102 22 CYPHER jest na tym stanowisku. Więcej wskaźników ZUP 102 dla Shark, itp. Znajduje się na tym stanowisku 11. WRRZUPINFOv02 - ZUP Alerty Gartleya i zrzuty ekranu: dobry wskaźnik z dokumentacją o tym, jak z niego korzystać. Stworzony przez WRR. Wskaźnik znajduje się w tym poście. 12. Wskaźnik Auto Odwróć Gartley jest tutaj. 13. System DMLEWA. przeczytaj od tej strony i tego wpisu. Na tej stronie znajduje się Technika DMLEWA (dynamiczna technika medianinowa) autorstwa Putnika. 14. Wskaźnik Searchpatternsv6 znajduje się w tym poście. 15. Wskaźniki QTA (Quick Time Analyzer) wg nen: 16. Wskaźnik Searchpatterns znajduje się w tym poście. 17. Wskaźnik i szablony do handlu w oparciu o mapę cieplną. zaczynając od tej strony. 18. Adaptacyjne linie trendu. dobry wskaźnik z forum nen i onix znajduje się w tym poście. 19. Wskaźnik linii ABL Andre Boyka znajduje się na tym poście. 20. Sygnatura PatternRecognitionMasterv3 jest w tym poście. Sygnatura PatternRecognitionMasterv3a jest w tym poście. dodano kod dla 5-cyfrowych brokerów i odświeżający problem, który powinien zostać naprawiony. Sygnatura PatternRecognitionMasterv3.1 jest w tym poście. Jest to wersja z alertami. 21. Wskaźniki Kor znajdują się w tym poście, a 2 pliki konfiguracyjne znajdują się w tym poście. Wskaźnik korSigMonitor autorstwa Vladlv znajduje się w tym poście. Dodano wiele skanów dla wszystkich par dla wszystkich ram czasowych. 22. Opis wzorów. ten post i ten post. ten post o tym, od czego zacząć wzorce. 23. Narzędzie HWAFM dla Metatrader 5 jest tutaj. Jak zainstalować narzędzie HWAFM dla Metatrader 5 dla Windows 7. czytaj tę stronę do tego czasu. plik pdf wyjaśniający, jak go zainstalować - możesz pobrać wszystkie pliki tutaj i zacząć od tego wpisu. System Trend Scalp dla ram czasowych M1 dla Metatrader 4, który ma być używany razem z narzędziem HWAFM dla Metatrader 5. wersja publiczna i wyjaśnienie wersji sekcji elitarnych o stylach handlu - przeczytaj ten post. 24. Pattern Calculator. xlsx jest w tym poście. - W tym poście znajduje się wskaźnik ZUP ZAPAPsSetup1 EA - w tym poście znajduje się ZUPBoykaAPsv1notral EA. 26. Doradca ekspertów Zpattern jest w tym temacie. 27. W tym wpisie znajduje się duży tekst GannSQ9. Treść: Harmonic Trading ze wskaźnikiem ZUP Harmonic Trading ze wskaźnikiem ZUP Gday all. Ostatnio podczas surfowania po sieci, próbując dowiedzieć się, jak poprawić własną strategię techniczną natknąłem się na ten styl handlu zwany Harmonicznymi Wzorami i bardzo sprytny, ale złożony wskaźnik zwany ZUP. I bardzo mi się podoba. Trochę więcej poszukiwań ujawniło, że znalezienie przydatnych informacji na temat tego stylu handlu jest bardzo trudne, mimo że wydaje się, że istnieje grupa praktykujących. Nawet w serwisie babypips nie mogę znaleźć dedykowanego wątku dla tego stylu handlu lub użycia wskaźnika ZUP (popraw mnie proszę, jeśli się mylę). A więc przepuśćmy go tutaj. Mam nadzieję, że praktykujący na wszystkich poziomach zbiorą się i podzielą się swoimi doświadczeniami. Zauważam również, że wskaźnik ZUP jest dla inwestorów harmonicznych, ponieważ mt4 jest na rynku Forex. Tak wiele można zrobić z ZUP, że może łatwo stać się przytłaczającym. I nie ma dla niego instrukcji ani podręcznika. Więc podzielmy się również naszą wiedzą o tym wskaźniku. Jest więc trochę zasobów dla takich jak ja, którzy są nowi w tym stylu handlu. Przejdź do tej witryny i pobierz quotThe Harmonic Trader By Scott M. Carneyquot PDF File. Bardzo dobrze czytać. Witamy w firmie Harmonic Trader - oficjalnej witrynie handlu harmonicznymi Nie zwracaj uwagi na resztę witryny. Po prostu pobierz książkę. Harmonic Trading Forex TSD Harmonic Trading link. Odniesienie do forum do handlu harmonicznego za pomocą wskaźnika ZUP. Pierwsze dwa posty to mapy drogowe do wątku. Musisz najpierw dołączyć i utworzyć wstępny wpis, zanim będziesz mógł pobrać coś ze strony. Wzorce cenowe (Gartley, Butterfly, Bat.) Forex TSD Price Pattern. Odniesienie do handlu wzorcami cen ZUP został opracowany przez Nen, dewelopera z Rosji. ZUPv-136.zip Najnowsza aktualizacja wskaźnika ZUP Mogę znaleźć Harmoniczne Forex - dla-exe Alternatywny wskaźnik schematu harmonicznego (całkowicie za darmo) od dobrych ludzi w for-exe ZUP Harmonics - for-exe To jest wersja ZUP Wskaźnik, z którego obecnie korzystam ponownie od dobrych ludzi w for-exe Czekamy na rozmowę z wami wszystkimi GBPUSD Krótka okazja. OK, więc zobaczmy kilka opinii na temat tej konfiguracji. Jest na GBPUSD. Oto dzienna tabela Oto ładny niedźwiedziowaty wzór Partizana. Może być dojrzałe do zbiorów. Byłbym szczęśliwszy, gdyby cena wzrosła do poziomu 1,65000. To by sprawiło, że ostateczne odbicie od nawrotów było na poziomie 1.618. To mówi mi, że wciąż może być ostateczne pchnięcie, aby przetestować znak 1.65000. Dość oczywisty poziom oporu. Ale jeśli powrócimy do wykresu 4Hr, widzimy ten sam niedźwiedziany wzorzec partizan, który rozegrał się tylko ukończył ponad tydzień temu. Od tego czasu odbija się w nim PRZ. Wygląda na to, że GBPUSD czeka na znak, w którą stronę iść. Ale gdy już się uda, przewidywałem, że 200pipów będzie do wzięcia. Mój telefon, przygotuj się na krótko. Sprzedaj 1.63450 (zniesienie 23,8 z poziomu 1.65000 ustaw stop loss na 1.64450 (najwyższy najwyższy wynik) i TP dobrze, liczę, że ta para powróci z powrotem do poziomu 61,8, więc TP na 1.6100, zysk 245 p. Chociaż będę sprawdzać obrót wokół 38,2, 44,7 i 50 poziomów wycofania, przestawiając stop loss na 23,8 punktu, gdy tylko jestem szczęśliwy, że cena zepsuła się na poziomie 38,2. Na osobistą uwagę lubię handel w ciągu dnia, więc przyjrzę się temu dokładnie spróbuj zrobić kilka pipsów na wykresach 15min i 5min, które zajmuję w moim następnym poście FX-Men Honorowy członek Dołącz Data Sierpień 2017 Lokalizacja Back of Whoop Whoop Posty 1,785 Cóż, zawsze dobrze jest umieścić swoje pieniądze tam, gdzie są usta. GBPUSD spadł na noc poniżej mojego poziomu wejściowego, a poziom oporu 1.63550 wydaje się być na miejscu, więc skoczyłem na pokład. Zobaczmy, jak to się dzieje. Mam nadzieję, że jest tam mnóstwo pipsów, które można przygotować. Funk-Men Honorowy członek Join Aug sie 2017 Lokalizacja Back of Whoop Whoop Posty 1,785 Nailed GBPUSD Nazwij to szczęściem. ale udało mi się zdobyć 75,9 pipsa za parę GBPUSD. Cena zakwestionowała 1.63550, dostałem się na pokład, gdy spadł z powrotem 1.63431 i dużo słodkich pośredników udało się przybić punkt wyjścia. Pozdrowienia dla potęgi wzorców cenowych FX-Men Członek Honorowy Data dołączenia Sierpień 2017 Lokalizacja Back of Whoop Whoop Posty 1 785 Czy skorzystasz z okazji EURUSD? Po rozmowach z członkiem w innym wątku zauważono tę krótką okazję do Złotego EURUSD. Jest wiele rzeczy do polubienia w tej branży, ale czy mogłabyś ją wymienić? Pross Wyższa analiza ram czasowych zasugerowała (moim zdaniem), że rynek jest niedźwiedziowy Niedźwiedzi wariant Gartleya i wariant motyla obaj utworzyli się na ostatnim wzorze (motylu) różnicę w pestkach między D (X) i G (C) wynosi 41,4 pipsa. Daje to rynkowi wystarczającą zmienność, aby handel mógł działać. Lubię zobaczyć różnicę min 40 pip na obu nogach XA lub XC. Ma min. RR 1: 1, Cel 1: 1,8 i możliwy 1: 5 Ma zwartą SL i luźne TP. Powstałe na wykresie 5min. Zwykle lubię pracować na wykresie 15min Ustanowionym na zamknięciu w piątek. Moje osobiste zasady nie obowiązują w piątkowe popołudnia i poniedziałki. Więc ja, osobiście, nie wziąłbym handlu. Ale gdybym zrobił, to jak wyglądam, jak sobie z tym poradzić. Najpierw ustal moje SL. Złożyłem to na 1.3745. Odpowiada to X. Jeśli wzór jest prawdziwy, trudno będzie przejść przez znak 78.2 zniesienia XC. Jeśli to zrobi, zawiodą wzory i chcę szybko wyjść. Nie robi się dużo wcześniej niż punkt X. Ustanowienie TP. Zazwyczaj nie zwracam na to uwagi. Zarządzam swoimi transakcjami aż do końca. Myślę, że to po prostu dobre, aby je założyć. Tak więc, ogólnie rzecz biorąc, ustawiam TP na odwróceniu 1.618 linii XA, więc na 1.36920 Ustal mój PRZ. Lubię handlować prawdziwymi wzorami. Jeśli studiowałeś PPs, wiele razy zobaczysz, że cena nie zawsze doprowadzi do prawdziwego poziomu retrversion przed cofaniem. Opór w PRZ jest po prostu zbyt silny. Ten wykres może stać się klasycznym tego przykładem. Nie powoduje, że wzór jest mniej ważny. Wybieram, żeby ich nie zamieniać. Zarządzanie pieniędzmi jest dla mnie wszystkim. Zminimalizuj moje ryzyko i zmaksymalizuj zyski. Mogłem wejść do handlu, ale mam 13 pipsów z mojego SL i tylko 6 pipsów z mojego PZ. To RR 2: 1. To niedopuszczalne. Jeśli zaczekam, aż osiągnie PRZ, proporcja ta zmieni się na 1: 1, a jeśli transakcja przejdzie na moją korzyść, mogę pozwolić, aby działała o wiele więcej. Aby wzór był prawdziwym wariantem motyla, noga CD musi wrócić do znaku 78,6 XC. Znak ten znajduje się między znakiem remisji 127,2 (1,3744) a 141,4 (1,37480) nogi BC (FG), więc użyję ich jako górnego i dolnego poziomu. Jeśli to zrobi, transakcja spełni moje wymagania dotyczące MM, a ja dokonam wymiany. Stwórz strefę zysku. To jest obszar, na który będę się starał zabezpieczyć i chronić mój handel. Znajduje się pomiędzy 38,2 a 61,8 Mark na końcowej nodze CD. Na tym etapie punkt D jest jeszcze do ustalenia, ale ponieważ zamierzam wejść w dość wąski zakres, uwzględnię wartość niższego poziomu mojego PRZ jako mojej wartości punktu D. Moje PZ wynosi teraz od 1,37324 do 1,37249. Po znaku 61,8 aż do mojego poziomu TP nazywam strefą chciwości (GR) Wprowadź transakcję. Jako że handluję wzorem, chcę wycenić, aby zawrócić w PRZ. Spadnę do wykresu 1min i zacznę monitorować PP na tym, podczas gdy cena jest w ramach PRZ. Pierwszy znak, że dostaję, że cena się cofa. Wchodzę. Jeśli cena przejdzie przez PRZ i nie będzie odwrotna, uzna wzór za nieważny i skończę. Następnym razem. Zarządzaj handlem. Przy odrobinie szczęścia handel pójdzie moją drogą i zacznie zmierzać na wyższy poziom mojego PZ na poziomie 38,2. Trudno wyjaśnić, co mój umysł przetwarza w tym momencie, ale zasadniczo jestem z powrotem w 1min wykresu monitorowania PP. Co próbuję zrobić, to zabezpieczyć mój zysk, przesuwając mój SL tak szybko, jak to możliwe, do znaku 38,2, 44,7, 50 i wreszcie 61,8, gdy cena spada w dół przez moje PZ. Czasami cena odwraca się od razu uruchamia mój SL i handel się kończy. Tylko po to, aby obejrzeć go ponownie i obserwować, jak wiele pestek znika. Po prostu to akceptuję. W tym momencie zarobiłem co najmniej jeden procent zysku i powinienem być szczęśliwy. Wiele razy cena nie odwraca się i jeśli nie mam zablokowanego zysku, płacę cenę ostateczną, a to jest strata. Teraz, jeśli handel będzie kontynuowany, cena przejdzie przez moją strefę zysku i do tego, co nazywam Strefą Chciwości. Strefa chciwości to miejsce, w którym zamierzam pozwolić swojemu handlowi biegać i próbować uchwycić jak najwięcej pestek. Nazywam to strefą chciwości, ponieważ gdybym nie był chciwy, już bym wyszedł z handlu i wziął zyski. Znowu będę na wykresie 1min. Pierwszą rzeczą, którą zrobię, to dostać SL na niższym poziomie mojego PZ, czyli 61,8 punktu. Zapewnia to zysk w wysokości 1,8 dobrego obrotu. Znowu będę obserwował cenę, która porusza się przez każdy znak retrakcyjny, aby przesunąć moją SL. Jednak cena może zacząć się wahać nieco więcej, więc nie chcę się zamknąć z moją SL. Potrzeba trochę czasu, aby opanować, ale kiedy to działa i wszystko przychodzi po swojemu, jest rzeczą piękną i można zarobić wiele pestek. Wyjdź z handlu. Wyjście z handlu będzie wyzwalaczem SL lub TP. Jeśli jednak handel idzie do końca i osiąga poziom TP, nie ma absolutnie żadnego powodu, dla którego nie można przenieść poziomu TP i dalej przechwytywać pipsy. Spotykamy fakty. Jeśli cena przekroczy poziom TP przy wycofaniu XA z 1.618, prawdopodobnie nadal będzie zmierzać w tym kierunku. Teraz, jak powiedziałem, osobiście nie wezmę tego handlu, ale z niecierpliwością czekam na przeanalizowanie wykresu w poniedziałek po południu, aby sprawdzić, czy nie powinienem sam się kopać, czy też moc schematów cenowych znów się spełni. Co byś robił Ostatnio edytowane przez bobbillbrowne 12-15-2017 o 04:30 AM. Kochaj swój wkład. Harmoniczne są świetne, nie zawsze je wymieniam, ale gdy okazja jest dobra, weźm to, co robię, nie ufam samemu wskaźnikowi ZUP, używam również innego wskaźnika harmonicznego. więc zasadniczo mam dwa mt4s działające. Więc mogę porównać. Sporadycznie wskaźniki nie rysują poprawnie nóg, jeśli mamy to zrobić ludzkim okiem, które znalazłem w ostatni piątek z moim eurusd - ten, który skomentowałeś w drugiej dyskusji. To, co znajduję, to próbować trzymać się minimum 15 minut, - lepiej jest 30 minut 1 godzinę, jeśli jesteś skalperem Anyways, dobra robota Chciałbym mieć cię na mojej liście kontaktów na skype, żebyśmy mogli czasem porozmawiać o potencjalnych ustawieniach (htsang68) Czytałem twoje post o wskaźnikach ZUP. Niektóre z nich zostały pobrane i nie są wyświetlane na wykresie, a także niestandardowe wskaźniki. coś jest nie tak z plikiem lub zrobiłem coś nie tak możesz mi pomóc z tymNewDigital RSS RSS - Wpisy Top Teen Vogue: Selena Gomez039s 039Revival039 Album Gets Its Own Paint Shade: Zobacz jasnofioletowy odcień, który Portola dlvr. itNYVCqF 1 godzinę temu Top Cosmopolitan : 14 Signs a Relationship Wont Last Very Long dlvr. itNYTPCr 1 godzinę temu Top Allure: Nowe gumowe maski Dr. Jart Lover wyglądają jak niemowlęta: nadchodząca gumowa maska ​​Dr. Jart Lover dlvr. itNYSMhR 2 godziny temu Top: Green Beret Sits Za portret przez swojego byłego wodza naczelnika dlvr. itNYRkwD t. coTpMecXubJy 3 godziny temu Top: Zielony beret siedzi na portretie przez swojego byłego wodza naczelnika dlvr. itNYRLSY 3 godziny temu Śledź TopforNewsGoogle Hot Trends Marines United Photos, Snap stock, Simon Konecki. Marines United Zdjęcia Snap stock Simon Konecki Stephen Curry Robert Osborne Świat Baseball Classic Travis Scott Dalai Lama Dustin Johnson Park Narodowy Komodo Emma Watson iHeartRadio Music Awards Joan Crawford Noah Cyrus WWE Fastlane Miguel Ferrer Wielki Ten turniej Jeff Sessions Atlanta United Roger Stone Korea Północna Time After Time Once Upon a Time Nicki M hellip Top posts amp Pages

Comments

Popular Posts